2010年2月17日星期三

哽树榕果

橡膠树係我国著名嘅农作物,呢种植物会分泌一种膠,
既係天然橡膠,有好多用途。要获得呢种树膠,就要割树嘞,
就係用膠刀喺树身轻轻咁劏开一条界,等啲膠汁流出并收集起嚟。
当然,我依家响处唔係介绍啲膠汁,
而係讲一种我细个嗰阵好钟意搞嘅玩意 --- 哽树榕果~

何谓“哽树榕果”?
树榕果,既係橡膠树嘅种子。花花绿绿嘅,几靓吓架~
而“哽”音ngang,既係用硬物顶住咁解。
顾名思义,“哽树榕果”就係用两粒树榕果互相斗顶,爆咗就算输。

每年橡膠树落叶打果阵时,满地都係树榕果,
村入面嘅细佬就会去树榕山執树榕果嚟比试。

树榕果嘅形状一般上嚟讲都係圆睩睩嘅,
但係都会有变化,根据佢嘅形状我哋会帮佢起名:
“大骨种”、“贡头种”、“小西瓜”等等。其中“贡头种”和“小西瓜”
最硬最好哽,为常胜将军~
只要你嘅树榕果一胜出,就会引来好多挑战者,势要将你嘅树榕果
哽爆先至甘愿。所以往往係“怨怨相报”斗个你死我活。
当然,偶尔都会爆发一啲不愉快嘅嗌交,尤其是当有人出蛊惑~

记得当年有一位隔离屋嘅细佬出蛊惑,佢将树榕果挖开一个窿,
再将入边嘅核撩晒出嚟,然之后再将啲红毛灰侵少少水灌入去填实。
红毛灰硬化之后个粒树榕果就变成“东方不败”,唔会爆~~
但最尾都係畀人踢爆,哈哈哈~~~

唔知道今时今日重有冇人玩“哽树榕果”呢种玩意,
但无论点,佢已经成为我童年灿烂嘅一页回忆。

^_^



















[两粒树榕果,品种不详 >_<]




















[将两粒树榕果摆响两个手掌中]




















[对准两粒树榕果,用力哽落去,会听到“bak”一声~]




















[哈哈~好明显左边个粒爆咗~~]




















[搣开粒树榕果就睇到入边白色嘅核]

没有评论:

发表评论